Politica de livrare

Politica de returnare și livrare

Returnarea produselor

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului. Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.

ATENȚIE! Produsele returnate trebuie să se afle în aceeași stare în care au fost primite. Acestea trebuie să fie în ambalajul original, cu etichetă, cu toate accesoriile și cu toate documentele care le-au însoțit. Nu se acceptă spre returnare produse care prezintă semne de uzură, ciobituri, zgârieturi sau semne de șoc și care nu sunt trimise cu etichetă, ambalaj și accesorii.

Procedură de returnare

  1. Se solicită returnarea produselor în termen de maxim 14 zile.
  2. Se trimit produsele către sediul nostru, de preferat prin același curier prin care au fost inițial trimise.
  3. Odată ajunse produsele la noi, se vor verifica pentru confirmarea integrității sau a funcționării lor.
  4. Dacă produsele se prezintă în stare intactă, se vor returna cheltuielile într-un număr de cont indicat de către client. Durata de procesare a rambursării este de maxim 10 zile lucrătoare din momentul în care se aprobă returul și se constată integritatea și funcționarea perfectă a produselor returnate.
  5. În acest caz, costurile transportului sunt suportate de către client.

Costuri de transport și situații speciale

HI-Techgsm își asumă plata transportului doar în următoarele situații:

  • Produsele ajung deteriorate din cauza unei manevrări neadecvate în timpul transportului. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat, în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
  • Produsele sunt livrate eronat: se livrează alte produse față de cele comandate.
  • Produsele nu funcționează corespunzător în primele 24 de ore de la primire, din cauza unor defecte de fabricație.
  • Produsul primit nu corespunde specificațiilor de pe site.
  • În cazurile menționate mai sus, clientul poate alege dacă dorește rambursarea cheltuielilor sau înlocuirea produselor, în baza stocului disponibil.

Contact pentru retur și schimb

Pentru a solicita un schimb sau un retur, vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact@hi-techgsm.ro sau la numărul de telefon: 40757555077, sau să completați formularul de retur și vă vom contacta noi.

Politică de livrare

Livrarea produselor se efectuează prin curier, în termen de 3-5 zile lucrătoare.

Costul transportului este de 25 lei.